søndag den 23. december 2012

Nyt spisebord

Jeg elsker for tidlige julegaver, især når man ikke ved hvordan hverken juleaften eller juledagene vil blive. Min termin er lige om hjørnet, man siger faktisk jeg er i terminsperioden, så jeg kan blive "mor" når som helst. (Shit det er vildt - jeg frygter slet ikke en kommende fødsel, men det er skræmmende jeg snart er mor for altid).

Min kæreste er super handy, det er som om at de hjemmelavet handyting bringer meget større glæde end køb hvor bare dankortet køres igennem maskinen.
Der har været stille her på siden - jeg går lidt med overvejelser om at lukke siden ned. Vi må se, jeg glæder mig i hvert fald til år 2013 - om det så er med eller uden blogland.

19 kommentarer:

  1. Rigtig glædelig jul. Og hvor er det godt nok spændende med terminen lige over!

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg håber nu du bliver hængende, så vi kan følges lidt i barsel. Det er sådan et inspirerende hjem i har :)

      Slet
    2. Også glædelig jul til dig Anne ;-)

      Slet
  2. Alt mulig held og lykke med at blive mor - det er så spændende!
    Jeg håber du vil have lyst til at blogge videre... jeg elsker 'lidt men godt' og sådan er din blog! Så pyt med hvis det kun bliver til et indlæg i kvartalet ; )
    Hav en dejlig jul : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har faktisk ret, hellere lidt men godt. Det vil jeg helt sikkert tage med mig ;-)

      Slet
  3. Det er virkelig fedt - og super lækkert spisebord, sådan et måtte godt bo her hos mig :o)

    SvarSlet
  4. Det er super fedt med bordet, og passer rigtig godt til køkkenet. Jeg håber, alt kommer til at gå godt med fødslen og moderskabet, ihh hvor bliver det spændende for dig!

    SvarSlet
  5. Åh først slugte jeg dine billeder og måtte læse teksten bagefter.... Okay aller først Stort tillykke, hvor er jeg altså bare glad på jeres vegne og sikke en kamp I har haft. Det bliver fantastisk at blive mor:) og ja skræmmende og den følelse vil nok altid hænge lidt over en, så længe den ikke overtager. Puha nogen gange tænker jeg når Noah ikke vil lytte og rigtig vil prøve grænser af, om man nu gør det godt nok eller han ender som en rigtig bølle.... Ha ha, men sandt.
    Håber du fortsætter også selvom det er en smule, jeg gik selv med tanken om det sidste år faktisk, men blev hængende:)
    Rigtig glædelig jul og og hav en snart fantastisk tid i morbobblen:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  6. Hov og smukt bord og indretning:) vil gerne have den Kartell lampe også, giver den godt lys?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vicki: Lamperne giver et rigtig godt lys, vi har lysdæmper på dem, så de kan både give et godt praktisk arbejdslys i vores køkken/stue men også et mere afdæmpet og hyggelook. Vi er rigtig glade for lamperne - dog er de ikke særlig praktiske i form af os fra gaskogepladen.

      Du kan også finde mig på Instagram: tannebaek ;-)

      Slet
  7. Det ser så gennemført og fedt ud Maria. Rigtig glædelig jul. Jeg håber i øvrigt, at du bliver hængende. Jeg vil altså nødigt undvære dig herinde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan jo også mærke at jeg nødig vil undvære denne skønne Verden, det er nok bare mere at der bliver længere og længere iblandt indlæggene ;-)

      Slet
    2. Det kan jeg godt leve med. De er værd at vente på ;)

      Slet
  8. Hovsa - så var der da lige nyt fra dig..
    Jeg håber sådan at du bliver. Synes dine indlæg er superfine - nok fordi vi har rimelig ens boligsmag.
    Og så må vi da ikke gå glip af bebsens ankomst.....
    Pøj-pøj med det hele, det er altså stort det der med at blive mor, specielt når man har været igennem så meget som jer for at nå dertil.
    Og ham manden der - han er sgu da rimelig fiks på fingrene - fedt bord.
    Jule-hilsner fra helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en sød hilsen! Jeg bliver helt sikker, hellere lidt men godt. Og det må være mit nye motto ;-)

      Slet
  9. Glædelig jul til dig sødeste Maria....

    Hold fast det nye bord er for sejt! I love it....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marian, og forsinket glædelig jul til dig i Sverige ;-)

      Slet
  10. ih jeg håber også du bliver hængende, ville nødig gå glip af dine billeder.
    Og skønt med termin lige om hjørnet, bliver så spændene :)

    SvarSlet
  11. Aw, this was a really nice post. In idea I would like to put in writing like this additionally – taking time and actual effort to make a very good article… but what can I say… I procrastinate alot and by no means seem to get something done.

    Visit Web
    Ilk.co
    Information

    SvarSlet