mandag den 4. juni 2012

Mommy to be

Jeg skal være mor. Et lille bitte hjerte blinkede så fint til forældrene til tryghedsscanningen for et par uger siden. I forbindelse med Tennas "stop" i denne skønne blogVerden, blev den store hemmelighed afsløret for et par uger siden, og jeg kan se, at flere har været så hjertelige at kommentere på mit svar til Tenna. Mange af Jer har givet skønne kommentarer, som har varmet helt ind til hjertet, det hjerte som har gjort så ondt. Jeg er evig taknemmelig for at "kende" Jer alle, mine veninder følger mig i medgang og modgang. Jeg føler bestemt, at I også er en del af den Verden. Af hele mit hjerte, tak. Det lykkedes og drømmen er nu ikke kun en drøm. Jeg skal være mor til december!

67 kommentarer:

  1. Tillykke herfra med den lykkelige nyhed. Sikke en skøn jul der venter jer :)

    SvarSlet
  2. Så godt din fantastiske nyhed hos Tenna - men nu kan man jo sådan helt officielt sige kæmpe stort tillykke!! Hvor er det skønt for dig. Fuldt fortjent at din drøm går i opfyldelse.
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Hvor er det fantastisk!! Kæmpe stort tillykke :D Ååhh, jeg bliver sgu helt rørt. Nyd graviditeten, det er en fantastisk tid som går alt for hurtigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg prøver at nyde det, men kvalme, opkast og træthed kommer altså i vejen. Det er jo ikke en sygdom, så jeg prøver på at være ovenpå. Tak for din søde hilsen Julia ;-)

      Slet
  4. Åhhhh hvor det glæder mig at høre. Selvom jeg jo ikke kender dig IRL, har jeg fulgt din smerte on-line. KÆMPE tillykke med det !!. Dejlig nyhed :-)

    SvarSlet
  5. Det er den bedste nyhed længe og det skal være dig så vel undt at få gjort en ende på dine hjertesorger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Ida, jeg ved jo jeg har så meget andet godt i livet. Men når et kæmpe ønske ikke kunne gå i opfyldelse, gav det lidt hjertesorger. Men nu er alt jo fantastisk ;-)

      Slet
  6. Wauw - hvor er det stort, skønt og vidunderligt for dig (..og jer)! Stort tillykke!

    SvarSlet
  7. Kommenterer altså lige igen for er simpelthen så glad på jeres vegne. Har tænkt så mange gange på dig og nu er det lykkedes.. Ihh altså..
    Stor krammer herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kommentarer i denne stund må gerne gentages. Jeg er også OVER OVER lykkelig!

      Slet
  8. Stort tillykke herfra... jeg læste godt den gode nyhed inde hos Tenna. Jeg har glædet mig til at kunne ønske dig tillykke (selvom du ikke kender mig - forunderlige blogverden) og nu kom muligheden så... for som så mange andre har jeg fulgt din historie her på bloggen og følt med dig... og din baby kommer jo til at bo smukt ; ) ingen tvivl om det!
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for den søde tanke.. Jeg elsker især den forunderlige blogVerden når alle disse dejlige lykønskninger popper op ;-)

      Slet
  9. Igen, STORT tillykke med den dejlige nyhed:-) Det er vel nok skønt for Jer:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, man kan aldrig få for mange lykønskninger på denne ;-)

      Slet
  10. Ej hvor en dejlig nyhed.... Stort stort tillykke:D har tænkt på dig mange gange og håbede sådan du fik dit ønske opfyldt. Igen tillykke du er jo allerede blevet mor, nu tænker man jo allerede hvad der er bedst for det lille vidunder som ligger i maven:) kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har også været en hård omgang. Jeg er faktisk blevet gravid helt naturligt, problemerne og tankerne i hovedet har måske fyldt for meget. Og tak ;-)

      Slet
  11. stort stort tillykke!! hvor er det dejligt med sådan nogen solstrålehistorier. Det giver lidt håb for os andre ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Håbet skal være der. Det kommer når du mindst venter det. I vores tilfælde i vores "pause" fra behandling er vi blevet helt naturlig gravide. Det er nemmere sagt en gjort at smide alle tankerne. Ønsker dig alt det bedste!

      Slet
  12. Ja, det er svært at holde noget hemmeligt herinde ;)
    Endnu en gang kæmpe tillykke til jer. Det gør mig så glad. Jeg kan ikke forestille mig bedre julegave for jer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Malene, jeg har termin d. 29/12 men vil gøre alt for at det bliver en for tidlig julegave. (Stakkels barn) - men sådan er det jo når man ikke selv kan bestemme ;-)

      Slet
  13. Så skete det endeligt, hvor er det bare fedt. Er super glad på jeres vegne. Det er jo en helt fantastisk oplevelse som alle der ønsker det burde få lov til at opleve. Og ja kroppen er ikke sådan at regne med, den gør lige som den selv vil. Nu skal min krop også bare snart komme ind i kmpen igen. Men måske jeg skal fokuser mere på mit hovede og tanker. Men fedt med en succes historie.

    Nyd det

    KH

    Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg prøver at nyde det, men opkast, kvalme konstant og alle andre gener er ramt på lige mig. Men jeg holder holdet højt og er LYKKELIG. Måske du står i samme situation som jeg har gjort? Håber på det bedste for dig!

      Slet
  14. JA! jeg fik helt gåsehud da jeg læste din overskrift... selvom jeg ikke kender dig gjorde det mig rigtig glad :) og se, drømme går i opfyldelse når tiden er til det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja pludselig er der en mening med livet ;-)

      Slet
  15. Mange gange tillykke, hvor var det skønt at høre...;)
    Hej fra Maja B

    SvarSlet
  16. Har også fulgt med på sidelinien og tænk at man kan blive så glad på en andens vejne... som man jo egentlig ikke sådan rigtig kender :) Stort tillykke! Glæder mig til at læse om alle de nye ting der skal ske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Alles hilsner varmer helt ind i hjertet. Det er det som er så fantastisk i denne blogVerden!

      Slet
  17. Stort tillykke Maria ! Hvor er det dejligt for jer! Er selv december barn og det er bare super hyggeligt:) endnu engang tillykke. Knus fra Christina Bianco.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina ;-) Visse ting er man jo ikke herre over, og bare at det er lykkedes er jo fantastisk.

      Slet
  18. Åh... hvor er det skønt for jer! Kæmpe tillykke! :)

    SvarSlet
  19. Tillykke med den skønne nyhed. Det blir fantastisk for jer! :-)

    SvarSlet
  20. Et stort tillykke herfra. så lykkedes det, hvor er det bare fantastisk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja endelig, og så den naturlige vej. Det er vildt!

      Slet
  21. Hjerteligt tillykke. Det var dog et skønt indlæg.
    Kh. Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du synes det er et skønt indlæg Malene ;-)

      Slet
  22. Stort stort tillykke hvor dejligt.. har enlig fådet tilmeldt mig som fast læser... og hvor dejligt med en lille jule nisse har også selv en lille december nisse..fra 2010

    SvarSlet
  23. Kæmpe stort tillykke! Fantastisk for Jer. Sikke en skøn jul der venter Jer. Og en skøn sommer også for det er nu skønt at mærke sådan et lille liv :)

    SvarSlet
  24. Ajj, kan huske at jeg sende en lille hilsen da du skrev at I havde været i behandling uden held - for jeg har selv været der. Og wupti så bliver du bare gravid af dig selv, hvor er det fantastisk. Har selv en nisse fra 22/12-05 og fejrede derfor jul på sygehuset. Det var sgu´ lidt hyggeligt at vi kun var 3 stks. kejsersnit så der var max. tid fra sygeplejerskerne og mandelgaver...
    Rigtig megen held og lykke. Jeg glæder mig til at lure med..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber stærkt på at gå et par dage over termin eller måske føde inden julen. Men ikke alt er man herre over ;-) Men det er så fantastisk.

      Slet
  25. Tillykke!!! Hvor er det fantastisk! Jeg glæder mig til at følge din voksende mave, som du forhåbentligt vil skrive lidt om i ny og næ herinde. :)

    SvarSlet
  26. Hvor er det bare dejligt for jer!!! Kæmpe stort tillykke, blev helt rørt da jeg læste det :) kram til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Maria. ;-) Alle Jeres søde ord varmer mere end I tror.

      Slet
  27. Stort stort stort tillykke.. Det er jo fantastisk

    SvarSlet
    Svar
    1. Af hjertet tak, det er nemlig helt fantastisk ;-)

      Slet
  28. Stort tillykke herfra :0) - det er så fantastisk, når det lykkes - kender det fra nær familie.
    Er ny i blogland som blogger, men har fulgt lidt med fra sidelinjen - så dejlig nyhed.

    SvarSlet
  29. Søde Maria! Jeg har slet ikke opdaget det. HURRA for dig og tillykke. Sikke en skøn nyhed at være gået glip af... en god nyhed! Hvor er det fantastisk for jer.... knus og tanker hele vejen til Herning!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Marian ;-) Håber du har det rigtig godt i Sverige og nyder din weekend i det danske. Tænker tit på dig. Kh

      Slet
  30. Tillykke, tillykke. Spændende blog du har - jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  31. Tillykke med de lykkelige omstændigheder! Dejligt det lykkedes for jer:)

    SvarSlet
  32. Midt i min egen 'being mummy' har jeg helt overset det her: tusind gange tillykke! Hvor er jeg glad på jeres vegne! Julebaby lyder som en hyggelig ting. Jeg håber, du har det skønt og nyder livet mens jeres bolig tager mere og mere form. (Og jeg glæder mig til at se, hvad du finder på til børneværelset! Og så kan jeg kun anbefale at alt, der har at gøre med pusling finder sted på badeværelse eller andet sted med rindende vand. Man bruger simpelthen ikke puslepladsen på børneværelset, hvis der er andre muligheder)

    SvarSlet
  33. I was very pleased to find this web-site. I wanted to thanks for your time for this wonderful read!! I definitely enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you blog post.

    Visit Web
    Galaxyforums.net
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlet